+31 (0)40 236 90 82
info@bluedragon.nl

Contact gegevens

Croy 9
5653 LC
Eindhoven

Informatie aanvraag

dragon talks soon
more about blue dragon
 
Logo Blue Dragon
AnalyseBrand ConceptBrand DesignRealisatie
WebdesignWeb ApplicatiesMobile AppsE-CommerceSocial Media
Online BrandingOnline MarketingOnline Usability
WebspaceWorkspaceStreamingSecurity

E-COMMERCE

Naadloze ervaring over alle kanalen heen

Consumenten maken gebruik van steeds meer kanalen om te zoeken, zich te oriënteren en producten of diensten af te nemen. En op elk gekozen kanaal – of dat nu online of offline is – verwachten ze ook optimaal bediend te worden. Wij helpen onze klanten de technologische mogelijkheden van alle kanalen te benutten en zo succesvoller te ondernemen. Ook waar de grenzen tussen online en offline verder vervagen, zorgen wij voor een logisch samensmelting. Want, hoe consistenter de ervaring via alle kanalen, hoe meer conversie. Zo maken wij onze klanten online nóg succesvoller.

Omnichannel experience

Samen halen we het beste uit e-commerce. We starten met het uitzetten van een krachtige omnichannel strategie. Deze strategie zich richt op het bieden van een consistente en gepersonaliseerde ervaring over alle kanalen heen. Vervolgens ontwikkelen we samen met de klant de juiste e-commerce oplossingen en verkorten daarmee de time-to-market. Zo maken we korte metten met lange ontwikkeltrajecten en kan de doelgroep snel worden bediend, altijd én overal. Wat levert het op? Naadloze gebruikerservaringen langs alle verkoopkanalen. En dat leidt op zijn beurt weer tot meer conversies, verkopen én omzet.

Naadloze gebruikerservaringen langs alle verkoopkanalen. En dat leidt op zijn beurt weer tot meer conversies, verkopen én omzet.

Toekomstgerichte oplossingen

Wij blinken uit in slimme en toekomstgerichte oplossingen voor de e-commerce uitdagingen van vandaag én morgen. Zowel voor de B2C- als B2B-markt.

E-commerce platform & modules

Ons flexibele en schaalbare e-commerce platform geeft volledige controle over alle verkoop- en distributiekanalen, producten, voorraden, prijzen, klantdata, content, marketing, promotie en communicatie.

Productbeheer

Een intelligente module voor Product Information Management (PIM) geeft snel toegang tot alle productgegevens. Het beheersysteem koppelen we aan alle relevante interne systemen.

Voorraadbeheer en orderverwerking

Een intuïtief Warehouse Management System (WMS) vereenvoudigt, stroomlijnt en automatiseert voorraadbeheer, orderverwerking en retourmanagement.

Zoeksysteem & navigatie

Complexe B2B-platformen en webshops vereisen een geavanceerde zoekfunctie en heldere navigatie. De expertise hiervoor hebben wij in huis. Ons trackrecord bevestigt dat.

Integraties

Slimme koppelingen en integraties maken met mogelijk om continu te communiceren met alle interne systemen, zoals ERP-, CRM-, BI-, CMS-, DAM-, PIM, POS- en WMS-pakketten.

UX & Design

Onze krachtige e-commerce oplossingen zijn ontworpen met het oog op het perfecte samenspel tussen design, functionaliteit, gebruikerservaring en conversie.

De beste user experience

Consumenten verwachten de beste gebruikerservaring, ongeacht het gekozen kanaal. Wij nemen obstakels in de klantreis weg, creëren de meest relevante contactmomenten en stemmen alle e-commerce processen voortdurend af op de behoeften, voorkeuren en het gedrag van elke bezoeker. Via gepersonaliseerde berichten en aanbiedingen wordt de bezoeker vervolgens aangezet tot de gewenste actie.

E-commerce design

Een gebruiksvriendelijk ontwerp draagt sterk bij aan het succes van het online verkoopkanaal. Het design moet ervoor zorgen dat bezoekers direct vinden wat ze zoeken, blijven rondkijken, tot actie overgaan en terugkomen. Daarom ontwerpen we elk e-commerce design volgens de principes van user centered design, waarin de mens, de gebruiker, écht centraal staat.

Productconfiguratie

Wij ontwikkelen krachtige productconfiguraties, waarin eenvoud, snelheid, gebruiksgemak en personalisatie centraal staan. De configurator draagt daarom ook sterk bij aan het verhogen van conversie.

Service & support

Wij zorgen ervoor dat het platform altijd up-to-date is. Daarnaast verzorgen ook het complete beheer en onderhoud van alle e-commerce oplossingen.

Optimalisatie

Samen werken we constant aan het optimaliseren en doorontwikkelen van het e-commerce platform. Hiervoor worden verschillende tools ingezet, waaronder:

Op basis van waardevolle gebruikersinzichten kunnen we online processen waar nodig stroomlijnen en verder optimaliseren.

Sales funnel

Ook blijven we voortdurend op zoek naar nieuwe mogelijkheden op het gebied van cross-, deep- en up-selling.

SEO

Wij zorgen ervoor dat het B2B e-commerce platform of de webshop goed vindbaar is.

Convercie

Conversie optimalisatie vraagt om een voortdurende inspanning, zeker in e-commerce. Met behulp van real-time monitoring, gebruikersanalyses en A/B testing blijven we continu onderdelen optimaliseren, die conversieverhogend werken. Voorbeelden hiervan zijn de structuur, navigatie, laadtijd, bestelprocedure, zoekfunctie, formulieren, chatfunctie, content personalisatie, reviews en call-to-actions.

Leave the tech to us

Wij denken in technische oplossingen voor e-commerce uitdagingen, mét een sterke focus op UX, conversie en marketing. Wat zijn uw uitdagingen? Laat het ons weten!

Wenst u meer informatie te ontvangen
over e-commerce?

Neem dan contact met ons op via onderstaand formulier.