+31 (0)40 236 90 82
info@bluedragon.nl

Contact gegevens

Croy 9
5653 LC
Eindhoven

Informatie aanvraag

dragon talks soon
more about blue dragon
 
Logo Blue Dragon
AnalyseBrand ConceptBrand DesignRealisatie
WebdesignWeb ApplicatiesMobile AppsE-CommerceSocial Media
Online BrandingOnline MarketingOnline Usability
WebspaceWorkspaceStreamingSecurity

VCK Travel

Vol trots presenteert Connexx de extranet / portal website "Mijn Cruise" van VCK Travel.

VCK Travel is een veelzijdig, Nederlands bedrijf dat toonaangevend is op het gebied van reizen, cruises en evenementen. Met ruim 40 jaar ervaring behoort het bedrijf tot de absolute top in het cruise segment en laat met (letterlijk) tienduizenden cruises in het assortiment , jong en oud genieten van onvergetelijke reizen.

10.000 cruises – 100.000(den) mogelijkheden: CRM & één Webportal om het aanbod te stroomlijnen

De vele cruises die aangeboden worden (met verschillende rederijen en  organisaties) , vermenigvuldigd met het grote aantal opties per cruise, maken de hoeveelheid variabelen in een cruise per deelnemer  “op zijn zachts gezegd ontzagwekkend”’. Daar VCK als premium reisorganisatie ook nog eens 100% maatwerk aan iedere deelnemer biedt, was het samenstellen van een reis in het verleden een zeer arbeidsintensief proces. Door de invoering van Microsoft CRM, is dit proces intern veel efficiënter en effectiever geworden.

Om de klant ook direct in dit proces te betrekken, ontwikkelde Connexx in nauw overleg met VCK travel en CRM Resultants, een front-end omgeving voor de deelnemers aan de reizen.

Volledige én heldere inzage in ‘Mijn Cruise’

In de online portal heeft de klant direct en op overzichtelijke wijze, inzage in zijn cruise. Om dit te realiseren ontwikkelde Reclamebureau Connexx in een interactief proces met de klant eerst het concept en vervolgens mockup’s van de pagina’s voor de gebruiker. Uitgangspunt was hierbij dat het gebruiksgemak voor de cliënt –en dus niet de techniek- leidend diende te zijn.

In ‘Mijn Cruise’ vindt de cliënt alle informatie over de reis,  het volledige reisschema tot in detail uitgewerkt, details over de bestemmingen, de schepen, de hutten, transfers, vluchten, de belangrijke documenten, kosten en specificaties, kan ze opties bevestigen, toevoegen en aanpassen – en nog véél meer. Kortom ; alles dat van belang is vóór en tijdens de reis, op overzichtelijke én heldere wijze weergegeven. Maximale voorbereiding én voorpret,  toegankelijk voor zowel de jonge áls meer op leeftijd-zijnde cruise-genieter

Persoonlijk contact

Dat automatiseren niet anonimiseren is, maar juist het persoonlijk contact verbeterd, wordt geborgd door een toegewijde en persoonlijke cruisekenner – die  nooit verder ‘dan een klik’ weg is. Door de geavanceerde koppeling met het CRM systeem hebben de cliënt en de VCK Cruise specialist altijd dezelfde gegevens voor ogen. Het niet hoeven zoeken naar gegevens, afspraken en dossiers, maakt dat het contact daadwerkelijk persoonlijk en zorgt  voor kwaliteitsverbetering. De medewerkers van VCK kunnen zich direct richten op het invullen van persoonlijke wensen én het verzorgen van 100% maatwerk.

En dit laatste leidt weer tot waar het allemaal om gaat: Een volledig tevreden klant, die 100% kan genieten van de reis van zijn leven!

Wij danken zowel VCK Travel als CRM Resultants voor de prettige samenwerking en wensen vooral de gebruikers veel gemak én plezier in de toekomst! Een toekomst waarin wij samen met onze opdrachtgevers blijven doorwerken aan vele extra’s en nice-to-haves voor een optimale inrichting én beleving!